Ve světě nákupů nejen Facebook, ale už i Instagram

Ve světě nákupů nejen Facebook, ale už i Instagram

Pokud máte založený svůj účet u sociální sítě Facebook, což s největší pravděpodobností opravdu máte, určitě víte, že skrze tuto aplikaci, respektive že skrze tuto sociální síť lze i nakupovat. Po nějaké době se lidé konečně s touto funkcí sžívají a Facebook tak zaznamenává úspěch. I proto se možná rozhodl tuto funkci přenést do další sociální sítě, která mu patří, a sice na Instagram. I když se o tom v poslední době hojně polemizovalo, nedávné spuštění nákupní platformy vyvrátilo všechny spekulace a potvrdilo tak domněnku, že i skrze Instagram se bude moc hojně nakupovat to, co se nám zlíbí. 

V rámci nákupní platformy bude možné nejen nakupovat, ale taky rovnou platit zboží přímo na Instagramu. Pokud tedy uvidíte oblíbenou značku a ve fotografii kousek, který chcete mít, snadno na něj kliknete, poté jen vyplníte patřičné osobní údaje, zaplatíte a je nakoupeno. 

Češi si budou muset ještě chvilku počkat 

Jak už to tak bývá, i tato nová funkce je zatím ve stádiu testování, což znamená, že je zatím dostupná jen pro americké zákazníky. To však nic nemění na tom, že i Češi se brzy dočkají, až funkce nebude v takzvaném Checkoutu. Do budoucna by se mělo jednat o opravdu významnou věc. 

Nakupování na Instagramu jako hit budoucnosti? 

Z dostupných informací lze konstatovat, že se bude jednat o velkou věc. Přece jen už nyní je na seznamu prodávajících značek více jak třiadvacet firem, a to ještě funkce nefunguje ani pár týdnů. Mezi prodávajícími značkami najdeme například značky Adidas, Prada nebo Zara či H&M, taktéž se mezi značkami nachází i Burberry nebo Dior či Nike. 

Je třeba konstatovat, že i když si Instagram jako takový bere nemalou provizi, pro značky je prodávání na Instagramu nejen zajímavé, ale také výhodné. Přes Instagram, který je dnes opravdu daleko populárnější než Facebook, by tak mohly značky utržit mnohem více než doposud na Facebooku.

Další články